torsdag den 29. maj 2014

Moooojn!







Så er det ENDELIG nu, NU NU NU, NUUUU at jeg skal afsted! Efter at have bestilt billetter i januar og haft det planlagt endnu længere, er det endelig tid til afgang. Ned at besøge den søde og rare Natasia, som jeg har savnet pænt meget, og ikke mindst opleve det der Kuala Lumpur og den her paradis-ø. Det er ikke helt skidt, hvad? Pakkeprojektet lykkedes rent faktisk - selv om jeg stadig har totalt overpakket, så fik jeg klemt det hele ned i den pæne, lilla kuffert. Hvis hjul rent faktisk virker, allesammen (7, 9, 13...), og som ikke er sådan en kæmpeklods. At den så vejer lige lovlig meget til mine spinkle arme, behøver vi ikke snakke om - når der bliver bedt om rugbrødsblandinger, så får man det! Jeg kender jo selv til det der hårde liv som udlandsdansker (og så er der masser af plads til shoppefund på hjemturen, hæhæhæ).

Dagens program kommer til at bestå af et lift til Flensburg (én ting er offentlig transport i provinsen, en anden ting er offentlig transport over grænsen. På en helligdag. HÅBLØST!), hvorfra jeg tager til toget til Hamburg, hvor fly #1 tager mig til Paris og herfra med fly #2 videre til Kuala Lumpur. En sød, lille tur, der kommer til at tage omkring 24 timer fra dør-til-dør inkl. ventetid og sådan. En stor madpakke og masser af læsestof må være vejen frem. Og forhåbentligt en god lur undervejs. Uanset hvad, så skal det nok være det hele værd!

Jeg har min computer med og kommer måske til at blogge lidt de 12 dage, jeg er væk. Ellers har jeg forprogrammeret en smule indlæg, så her ikke bliver helt stille. I hvert fald kan I følge med på Instagram, hvor jeg satser stærkt på at opdatere med alt fra palmer, storsvedende mig, paradisøer, shoppefund og eksotisk mad, hver gang jeg kommer i nærheden af lidt internet. Lyder godt, hvad?

Nå. Men hallo, vi ses, ikke? WUHUUUU!

13 kommentarer:

  1. Wuhuuu! God tur!!! Er ikke den mindste smule misundelig på din tur til palmer og eventyr!!!
    Glæder mig til at følge med fra sidelinjen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaaak! Nej vel? Det ville jeg heller ikke være, hvis det ikke var mig ;)

      Slet
  2. Rigtig god tur! Er vildt misundeligt, og ser frem til updates inkl. palmer, shopping og paradislignende tilstande.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange, mange tak! Og det er lige præcis de ting, jeg har fanget med kameraet ;)

      Slet
  3. Hold nu op hvor bliver det skøntskøntskønt!! Rigtig god tur, Stine :-D Jeg er spændt på at gense Kuala Lumpur igennem dine billeder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det blev det i hvert fald, og mange tak! Kuala Lumpur er jo helt igennem fantastisk :D

      Slet
  4. Hvor lyder det FEDT!
    Håber du får den bedste tur - glæder mig til at se billeder, når du kommer hjem (;

    - Kit

    SvarSlet
  5. Hvor lyder det dog godt og fedt, super god tur til dig! :)

    Kig gerne forbi min blog, hvis du har lyst. knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det i hvert fald også, og mange tak! :)

      Slet
  6. Hav en rigtig god tur Stine, jeg gläder mig til at se, hvad du oplever :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig mange tak :) Det var helt fantastisk, og jeg fik også taget en masse gode billeder, som jeg glæder mig til at dele på bloggen :)

      Slet
  7. Taaaak! Jeg havde seriøst glædet mig meget, og alle mine forventninger blev overgået! Og det er jeg glad for at høre, jeg glæder mig til at fortælle om det ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)