søndag den 18. maj 2014

Pakkekaos

Uh uh, nu er der kun ELLEVE dage til jeg drager mod sydens sol, og hende den rare Natasia i Malaysia! Eftersom jeg har brugt de sidste fire måneder på at overveje, hvad jeg skal have med, var det endelig på tide at påbegynde pakningen. Eller. Det startede så godt - pæn kuffert, pæne ting. Men så kom det sædvanlige kaos frem:

Nu-tager-jeg-bare-lige-alle-de-ting-frem-jeg-måske-vil-have-med-bunken. Selvom det nok ender med, at jeg må finde den store kuffert frem, er der alligevel grænser for, hvad jeg kan slæbe med og få brugt. Sjovt nok. Så jeg brugte eftermiddagen på at prøve på, kigge i spejl, prøve på, lægge sammen, smide ud til siden og sukke opgivende.

Vi(/jeg?) skal både svede vildt og voldsomt i Kuala Lumpur på sightseeing, shopping, i byen og ved afslapning ved poolen, nogle dage på en paradis-ø og på en afstikker til noget højland. Godt nok kommer det til at være varmt og svedende, men det er måske alligevel lidt overdrevent, hvad jeg indtil videre har udvalgt:

8 kjoler. Og en buksedragt.
6 par sandaler. Og et par ballerinaer. Og et par Nike Free.
2 nederdele.
21 toppe.
13 par shorts. Plus to par, Natasia har købt for mig dernede.
13 bikinidele. Og en badedragt.
2 cardigans.
1 par løse rejsebukser. Og et par trefjerdedels tights til samme formål.

Seriøst. 21 toppe, Stine?! Må nok lige få pillet et par eller tre fra. På den anden side vejer de jo ikke så meget. Og så er der er jo selvfølgelig også den løsning, at jeg bare bliver noget længere, ha. Har jeg nævnt, at jeg hader at pakke? Jeg vil gerne bare afsted nu, og så kan en anden forudsige, hvad jeg får brug for og har lyst til af tøj. Tak.


PS, der er blevet fyldt godt op på salgssiden, så kig forbi! De fleste priser ligger omkring 30-50 kr., og der er masser af spritnye ting. Wuhuu!

8 kommentarer:

  1. Wowowowowow! Du har jo pakket mere end jeg overhovedet kommer i nærheden af at pakke til 4 måneder! Jeg tror nærmest ikke jeg ejer 21 toppe :-O Jeg er godt nok spændt på hvad du ender med at få ned i den kuffert. Haha. Og hvis du nu pakker for lidt, så er det vel en god undskyldning for at shoppe mere ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen, jeg ér bare fuldstændig ude af stand til at begrænse mig O.o Ej, jeg har fået sorteret lidt fra - og hallo, synes du selv, det er ansvarligt at opfordre til mere shopping, hvad? ;) Altså, det er jo heller ikke fordi jeg som sådan har decideret brug for at have det hele med, jeg vil bare så gerne lufte mit pæne sommertøj, ha.

      Slet
  2. Det altid svært at pakke og få alt det med man gerne vil. Et godt tip: rul dit tøj.! Af en eller anden årsag giver det mere plads:O plus tøjet krøller ikke og det ret overskueligt. Eneste ulempe er at man kan så kan ende med at have for meget i sin kuffert og den derfor vejer 36 kg i stedet for maks 30 kg. ;-) Hehe! Btw- god tur fra en trofast læser. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det, men lige i det her tilfælde er problemet nok nærmere, at jeg ikke skal slæbe for meget med ;) 23 kgs kuffert + håndbagage burde alligevel kunne rumme en del sommertøj, selv når halvdelen af kufferten er fyldt op med rugbrødsblandinger - håber jeg, ha. Specielt hvis jeg ruller tøjet OG propper det i en vacuumpose. 7-9-13, ikke? ;) Og mange tak! :)

      Slet
  3. Hvor længe skal du være på ferie? :D Haha.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen et par måneder da! Eller, 12 dage, men hvad er forskellen ;)

      Slet
  4. Pjat, på billed 1 ser det da meget overskueligt ud B-)
    Håber du får en skøn tur.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg nøjes bare med det så ;) Og mange tak! Ih, hvor jeg glæder mig :)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)