mandag den 26. maj 2014

Livet er for kort til dårlige hårtørrere (og fuld pris)


Engang købte jeg en rejsehårtørrer fra GHD, der var blevet udråbt til noget af det bedste, man kunne blæse sit hår igennem med. Det passede jo selvfølgelig ikke. Trods en førpris på den nette sum af 699,- havde den famøse hårtørrer ikke noget imod at suge mit hår ind og svitse det godt og grundigt. Altså, håret bliver da godt nok tørt af det, men det var alligevel ikke lige på den måde, jeg havde regnet med, ha. Og hvad gør man så? Man køber da noget, man ved fungerer. Noget, f.eks. ens søster har, når man nu ikke kan slippe afsted med bare at hugge det (bah). Babyliss' Expert 2000 er i hvert fald pænt effektiv, så med lidt hjælp fra dagens Spotdeal, hvor man for 150 kr. får et gavekort på 300 kr. til NiceHair, var der pludselig ingen grund til ikke at anskaffe sig sin helt egen. Én grund mindre til at flytte hjem igen, ha. Inkl. porto blev den min for kun 193 kr. - inkl. 4 stks. barberblade også, som ellers virkelig er en træls ting at betale fuld pris for. Der er næsten ikke noget bedre end at gøre en god handel, hvad. Hæhæhæ.

4 kommentarer:

  1. Åh, jeg har stadig min mors gamle hårtørrer, som jeg nuppede da jeg flyttede hjemmefra, og jeg gruer simpelthen for den dag den brænder sammen, for jeg orker ærlig talt ikke jagten på en god hårtørrer. I know, #firstworldproblems. Haha.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, men det er altså også et træls problem, når skidtet ikke virker mere, ha! I Barcelona havde jeg verdens dårligste hårtørrer (til verdens længste hår, ikke at forglemme), og det trækker simpelthen tænder ud, når man så tit skal være irriteret. På #firstworldproblem-måden ;) Jeg krydser fingre for, at din hårtørrer lever mange år endnu!

      Slet
  2. Har din søster også en blog?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun havde engang, men det er mange år siden :)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)