mandag den 5. maj 2014

NUUUUUUUUU!

SÅ er det nu, nu, NU, at jeg ENDELIG fylder, sådan helt rigtigt! Alt det andet har bare vært forprøver, I DAG er dagen, hvor jeg skifter fra 23 til 24 år. Åh, så gammel, og dog så ung - jeg har egentlig ikke noget behov for at være 21 igen, men kunne måske godt bruge et job eller noget, så jeg ikke helt føler, at mit liv er gået i stå. Nå, men i dag skal fyldes med glade tanker, gaver og hygge - 24 år eller ej, sådan en fødselsdag skal fejres med maner!

Og glædelig Danmarks befrielsesdag (alle flager for mig!) og Cinco de Mayo! Wuhuu, alle fester og fejrer!

(Indlægget her er forresten forprogrammeret - satser på at bruge min fødselsdagsmorgen på at sove til jeg vågner (7.30?), hvorefter jeg vil spise noget lækker morgenmad, mens jeg flår dagens første pakker op!)

14 kommentarer:

  1. TILLYKKE med fødselsdagen!! :D

    SvarSlet
  2. Tillykke tillykke, Stein!!
    Håber du får en dejlig dag med alt du ønsker dig (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :D Jeg havde en dejlig dag, og fik spist mig igennem op til flere af mine livretter ;)

      Slet
  3. Stort tillykke :) Håber du fåren skøn dag og bliver fejret med manér!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :) Jeg havde en dejlig dag, og skovlede gaver til mig, mens jeg var badet i flag og kage ;)

      Slet
  4. Tillykke med dagen :'D Må den blive helt fantastisk og fyldt med mumi-lykke og kage!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :D Og der var heldigvis både Mumi og kage!

      Slet
  5. Wuuhuu, forsinket tillykke til dig søde pige <3

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)