tirsdag den 30. april 2013

18 år


Jamen, hvornår var det lige, hun blev så stor? Kan man overhovedet kalde hende lillesøster mere? (Ja!) Og var vi ikke bare søde som små, hva'?
Endnu et år misser jeg desværre hendes fødselsdag, men jeg har sendt en kæmpe gave (jeg får prisen som årets storessøster, det er helt sikkert! (...eller også bliver jeg gjort arveløs, man ved aldrig med hende O.o )) og købt hende Wunderbar, aka. det lokale tilholdssted. Hø hø. Så møs møs til hende, og nyd nu din dag, Iben :*
Dengang hun blev født havde jeg forresten ikke så travlt - jeg skulle i hvert fald se Batman færdig, før hun skulle ses! Åh ja, god prioritering.

Og ih, se hvad jeg har hentet på posthuset i dag:


'No abrir antes de la 5 de mayo' må da betyde 'nu åbne inden den 5. maj', hva'? Hæhæhæ.

4 kommentarer:

  1. Jeg kender det kun alt for godt, vores lillesøster fylder 17 om to måneder - yaiks, jeg synes det er gammelt! Eller. Jeg må da hvertfald være gammel, hvis jeg er knap 6 år ældre end de 17 år, hun bliver. Puha. Men tillykke med hende :D De kære små er jo ikke til at undvære.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, sådan er det desværre, når man var relativt gammel, da de blev født, og man selv er ved at komme op i årene. Jeg har lige 5 år (minus 5 dage ;) ) ned til hende her lømlen. Men tak! Og du har helt ret ^-^

      Slet
  2. Haha, årh, hvor er I søde som små! Jeg elsker jeres ansigtsudtryk, hun ser så uskyldig ud og du ser snu ud. Næsten som om du har lært det ansigtsudtryk af Batman?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæ hæ, tak ;) Og ja, det er jo lige det ;)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)