lørdag den 20. april 2013

Tilbage


Heeeeej! Så er jeg tilbage i Barcelona efter en skøn uge på den anden side af Atlanten. Torsdag vendte vi snuderne mod lufthavnen ved 13-tiden, og 18.30 lettede jeg efter at have sendt Evapigen mod Frankfurt omkring to timer tidligere. Jeg var sådan cirka ved at dø af træthed; en god blanding af udmattelse, jetlag og for lidt søvn. Efter ni timers flyvetur, fire timers tid i London og en flyvetur mere, ramte jeg endelig Barcelona 19.40 fredag aften. Gaaab. Jeg vender stærkt tilbage senere (engang, host), når jeg er vågnet lidt mere og har fået sorteret i alle billederne. Og måske taget en lur. Eller to.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)