tirsdag den 23. april 2013

Vancouver #2 - Canada Place


Vi fortsætter med resten af den første dag, som der så ikke var så meget som planlagt tilbage af efter lufthavnsepisoden... Vejret var dog med os, så vi traskede mod Canada Place og kiggede på pæn, pæn udsigt og fly.
- Jeg vil forresten gerne advare mod vilde billedmængder i indlæggene på forhånd. Jeg tog omkring 1500 varierende vild- og pletskud, der blev barberet ned til omkring 420 til det private billedalbum (...hvad? Det er jo bare så pænt og fyldt med historier, det hele!). 206 røg på Facebook, og så må vi se, hvor mange, der havner her, ha:





Men kan man nogensinde blive træt af sådan en udsigt? Det tror jeg ikke. Det lykkedes os dog alligevel at løsrive os for at hente Evas enorme mængder bagage ved hendes værtsfamilie:


Sådan en canadisk villavej med bjerge i baggrunden kunne jeg også godt vænne mig til. Pænt.

Fortsættelse følger - i næste afsnit har vi krydset grænset og indtaget USA. Hep hep!

2 kommentarer:

  1. Hvor er det altså bare smukt med den udsigt, hvor ville jeg gerne opleve den Canadisk natur.

    Rikke // Sigaards.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig bare så flot! Jeg vil også rigtig gerne tilbage, jeg er ved at (prøve at) overtale min bedre halvdel til en tur næste sommer - hvis vi altså har nogen penge til den tid ;)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)