søndag den 28. april 2013

Blankocheck til Asos, tak


Jeg tager lige en kort pause fra rejseberetningen - der er nemlig utrolig meget tid (host) til at kigge på webshops, når man sådan skriver eksamensopgave. Det er en vildt dårlig vane, men mer' vil ha' mer', så jeg har fundet en masse ting fra Asos, som jeg hverken mangler eller har råd til. Men det stopper dem ikke fra at være noget så pæne:

1. Stribet kjole 108,- / 2. Pailletdrøm 160,- / 3. Yndige blomster 223,-
4. Prikker 167,- / 5. Ombre silkeskjorte 279,- / 6. Nike Free Twist 382,-
(Alle priser er fra pund (men i kroner) og med koden SALESCORE der pt. giver 10% ekstra på udsalgsting)

Pailletkjolen har jeg kigget på i evigheder, og den er nu sat ned til kun 160,-. Men jeg mangler overhovedet ikke og den er alt for kort. Og upraktisk. Nr. 3 er så fin en sommerkjole - jeg mødte gerne op til konfirmation i dén. Sådan en har jeg bare først om 4 år. Dip-dye-skjorten er noget nær verdens pæneste skjorte, og så i silke. Mhh, silke. Sat ned til kun 279 kr. Det er næsten et røverkøb - hvorfor har jeg ingen penge? Gad godt vinde i lotteriet, evt. bare SU-lotteriet. Sløve, inkompetente padder.
(De små Nike-basser på billede 6, ja'øh, jeg fandt ud af, at jeg havde lidt penge til gode, så de er på vej til mig. Jeg lover at lufte dem flittigt)

...så hvad har jeg vi så lært? Øjnene væk fra webshops, når du ikke har nogen penge. Og få så fingeren ud og skriv de eksamensopgaver! (Undskyld.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)