torsdag den 11. april 2013

Going places



Hep hep hep, så er det NU! Efter måneders på måneders ventetid er dagen oprunden, ENDELIG er det tid til at besøge rare Eva i det store udland. Hun har de seneste tre måneder været i praktik i Vancouver, og nu slutter vi hendes ophold af med et brag sammen. En uge har vi til at opleve byen, og herunder tager vi også en smuttur til Seattle. Bare fordi vi kan ;) (og fordi TARGET ligger der - jeg glæder mig alt, alt for meget til at gense det sted).

Pakningen er for mig altid en hadesag, men nu har jeg endelig fundet et godt princip at pakke efter: De fire p'er - bare se her:



Pas, penge, paraply og panda - så kan det ikke gå galt! Hæ hæ. Og bonus p'et; 'plads' - det er vigtigt, at man kan have lidt med hjem, jo. Mike&Ike, Aussie og hele Forever21, we have a date!
PS., det er ikke for sjov, byen har øgenavnet 'Raincouver'. Så foretrækker jeg alligevel princippet bag 'Hotlanta'. Men pyt, vi skal nok få det sjovt!

Jeg har desværre ikke planlagt nogen indlæg, der prioriterede jeg alligevel på mandags eksamenscase højere blandet med lidt dårlig planlægning. Jeg tager heller ikke min computer med, men regner med at spamme bloggens Facebook-side. Hæhæhæ. Ha' en god uge!

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Så kan jeg så til gengæld være jaloux på din sommertur :p

      Slet
  2. Åh, glæd dig! Især til Seattle. Det er SÅ hyggeligt der. Kan se I har fundet det helt rigtige område. Pike Place Market kan man da slet ikke få nok af ;) God tur :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Og ja, vi var forbi Pike Place Market en del gange ;)

      Slet
  3. God tur.... Canada er et fantastisk land :-)
    ...kan ikke lade være med at fortælle dig, at Target rent faktisk netop er startet op i Canada....ved dog desværre ikke, om de har nået at åbne nogle at deres planlagte butikker i Vancouver-området, men tjek evt. Selv følgende link :-) Vh. Ane
    http://www.target.ca/en/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, og ja, Canada er fantastisk :) Der var desværre kun begyndende Targets i vores område, jeg så et byggeri af en ;) Heldigvis fik jeg plyndret den i Seattle godt og grundigt.

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)