mandag den 1. april 2013

Ting, jeg ville ønske var aprilsnarre







.
  • Bandekrigen(?) ude i opgangen. Nu med antændt og parteret liggestol.
  • Vores internet. 37€ om måneden for 3-4 mbs (in)effektivitet - når det altså virker... 
  • Skolen administration. Får vi så den der eksamensopgave i morgen, eller hva'?
  • Vores ene sofa. Spansk kvalitet, når det er bedst.
  • Kalorier. Jamen jeg vil jo bare gerne spiiiiise det hele, hele tiden.
  • Støjniveauet på Hard Rock Cafe (...gammel, hvem, mig? Jeg vil jo bare gerne nyde min pulled pork-burger i fred og til en rar samtale -_- )
  • At der er under to af Lagkagehuset lækkerbisken-rugbrød tilbage i fryseren. Suk.  
  • Mine eksamensopgaver. Hvem fikser dem?
  • Manglende grænsehandel. Jeg er afhængig af mine Pepsi Max på dåse!
  • At jeg har spist alt mit påskeslik. 
  • ...og at min bedre halvdel stadig har en masse Daim tilbage. Man skal dele, skal man!
  • At jeg har sendt en hel kuffert med tøj hjem. EN HEL KUFFERT! Hvordan har jeg lige fået samlet alt det sammen? (...og så skulle det helst ikke blive alt for koldt igen, tak. Host.)

4 kommentarer:

  1. Bandekrig? Det lyder voldsomt!

    Så forstår jeg i øvrigt bedre at det var UMULIGT at finde internet cafeer i Barcelona.. det der med internet er åbenbart bare en døgnflue!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du ved, overdrivelse frem for forståelse (...er det ikke sådan, den er?) ;) Det er nok ikke helt at kategorisere som bandekrig, men der er i hvert fald nogen, der ikke opfører sig for pænt ude i opgangen og på tagterassen.

      Ja sådan noget internet er jo ikke så vigtigt, tilsyneladende -_-

      Slet
  2. Jeg vil ærlig talt også gerne bestille nogle til at aprilsnar-aflyse min eksamensopgave + mundtlige forsvarelse deraf. Håber stædigt på det sker, men har ingen "haha-det-var-bare-en-joke" beskeder modtaget fra min kliniske vejleder. Ikke endnu i hvertfald. Suk. Man har jo altid lov at håbe!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej æv! Vi kan altid håbe, den er på vej - jeg krydser i hvert fald stadig fingre!

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)