fredag den 5. april 2013

Sporty ...agtig


I går sad jeg på skolen fra 13 til 20.15 og arbejdede med en eksamenscase. Virkelig rart at komme godt igang, men bagefter var jeg heeeelt færdig. Derfor virkede det som en enormt god ide (host) lige at svinge forbi Shana Outlet på vejen hjem - 50 meter fra skolen, det er lidt noget gris. Nå, men jeg kom, jeg så, jeg sejrede: Pæn, pæn t-shirt til et sporty look (så længe man ser sporty ud, behøver man vel ikke at være det? Host). Den blev min for kun 3€, og vi er allerede rætti' gode venner.

I dag er jeg alene hjemme, min bedre halvdel og ugens feriegæster har forladt landet. Suk. Min hals, velbefindende og eksamensopgaverne mente det var bedre, at jeg blev hjemme fra Andorra, så jeg satser på at vende stærkt tilbage i morgen i stedet, når en-dags-turen går mod Cadaqués (...som ikke staves 'Cattaces', ahæm. Google var så rar at vise mig resultater for 'Cat tales' i stedet, tak tak) og nogen i husstanden har fødselsdag. Indtil da vil jeg hygge mig med dagens to do-liste:

  • Blogindlæg 
  • Død over eksamenscase #1
  • Pleje min hals og helbred (varm kakao, ja tak!)
  • Eventuelt træne (bah)
  • Pakke gaver ind og transportere dem til sikkert sted
  • Bytte sko i H&M (og IKKE købe andet)
  • Evt. videre til eksamensopgave #2. Ren hygge.
  • Røve en bank, så jeg kan udskifte min nuværende skrotbunke med en ny computer
Nå. Jeg må vist hellere se at komme igang. Er der nogen, der hepper?

2 kommentarer:

  1. Jeg forstår ikke, hvordan du altid kan finde fine og billige ting! Jeg var i Primark for første gang for en uges tid siden, og de havde intet (eller jo, de havde masser, men intet pænt). Til gengæld kører Lidl lige nu tilbud på 500g jordbær til 0,49€!

    SvarSlet
    Svar
    1. JEG SKAL I LIDL! ...i hvert fald, når det er stoppet med at regne ;) Tak for tip!
      Jeg ved heller ikke, hvordan jeg gør det, men mine øjne er efterhånden gode til at skille skidt fra kanel - og så går jeg nok i lidt flere butikker, end jeg burde, host. Jeg er ked af at høre, at Primark skuffede - men ja, der er virkelig også meget bras. Jeg plejer vist bare at være heldig at der også er noget godt, hæ.

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)