torsdag den 4. april 2013

Hvad sker der for...


...at man laver krus uden hank ELLER termofunktion?
...at vi kun har 4 krus, og de andre er optagede?
...at jeg har fået ondt i halsen?
...at konceptet sommertid er opfundet? Jeg er slet ikke mig selv, når jeg bliver rullet ud af sengen klokken 9 længere.
...at jeg spiser morgenmad i soveværelset? Er slet ikke vågen nok til at være social...
...at jeg har fundet wanna be-coco pops, der rent faktisk er mere eller mindre lødige indholdsmæssigt, men ikke nok til at jeg kan spise dem 24-7? De smager jo såååå godt!
...at jeg hver.eneste.nat(!) drømmer de underligste drømme? Lad mig hvile i fred, tak.
...at folk brokker sig over at få en faktuelt gennemarbejdet case fra Harvard, med spørgsmål tilpasset os - bare fordi den er fra Harvard?
...at jeg tilsyneladende er lettere morgensur. Gennemlæsning af føromtalte case og en gang træning (bah x2) skal nok få mig vågen/glad. Host.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)