søndag den 7. april 2013

Gaver

Nej, jeg ved ikke, hvorfor der står to glas. Eller en vægt. Og jo, påskeservietter dur stadig.

Det hele skal desværre ikke gå op i gaver til mig, så jeg tænkte, jeg ville vise, hvad jeg gav min bedre halvdel i går. Sådan nogle hankønsvæsener er altid mega træls at købe gaver til, for enten ønsker de sig ingenting eller 'to søde piger' (far!). Men det gik nu rimelig godt, hvis jeg selv skal sige det:



Der var måske lidt snyd indblandet, men pyt, hæ hæ -sweateren med ugler fra Knowledge Cotton har han efterhånden fablet om i over et år, og som sendt fra himlen dukkede den for nylig op på Trendsales i helt uslidt stand til meget favorabel pris. Det fortalte han ivrigt, og så var der ikke andet at gøre end at klikke køb. For at gøre op for det manglende overraskelsesmoment havde jeg også været et smut i Primark og lænset basisafdelingen. Overdelene kostede seriøst kun 2,5€ stykket, og de pæne strømper er sådan nogen, der er gode at dele han altid går med.

Herudover fangede jeg et chokoladefondue-sæt på selve dagen, at nogen herefter åd alt det chokolade vi skulle have brugt var dog ikke en del af planen. Nå, men der var også både is og chips og pomfritter, så ingen gik sultne i seng.
(og hvis du tænker 'skulle hun ikke have været i Cadaqués hele dagen?', så kan jeg sige jo, men jeg fik ikke snøvlet mig færdig med to-do-listen fredag, og tog en ekstra hjemmedag. Ahæm)


...oooog så fangede jeg muligvis også noget til mig selv, ahæm. Bedre billeder følger, når jeg har min fotograf for mig selv igen, og såfremt jeg altså beholder kjolen (...ubeslutsom, hvem, mig?). Hæ. Printet er i hvert fald enoooormt pænt.

2 kommentarer:

  1. Tillykke med ham - sikke fine gaver. Smart at forære et fonduesæt, så får man jo selv glæde af sin gavmildhed B-)

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - og tak :) Og ja, det er ret udspekuleret, hæhæhæ. Det lækre slik han fik af mine forældre håber jeg også at kunne snylte lidt på, det er jo bare fair ;)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)