søndag den 21. april 2013

Pigen, de kaldte hamster #1 - slik med slik på

Jeg er stadig i fuld gang med at sortere og redigere billeder, så vi starter blidt ud med lidt nordamerikanske indkøb - dem var der nemlig en del af. Begrænsningens kunst er ikke altid min stærke side, så jeg måtte selvfølgelig have det HELE - specielt af slikket:









Stod lige og manglede, ikke? Vi ser forskellige varianter af kendte chokoladebarer, Skittles, søde Jelly Beans, Seattle chokolade, påskerester på vildt udsalg og, ikke at forglemme, Mike&Ike og Milk Duds! Og diverse. Mmmmh! Det er en god blanding af Atlanta-favoritter og nye ting til afprøvning.

Jeg vil så godt have lov at indskyde, at det hele ikke er til mig - i stedet er vi hele to personer til at dele sukkerchokket, ahæm. Og så ærgrer jeg mig allerede over, at jeg ikke købte en ekstra kasse af de røde Mike&Ike...

13 kommentarer:

  1. Skittelsfest!
    Jeg ville slet ikke kunne få mig til at åbne Jelly Beans'ne pga. Peter Kanin indpakningen, hvor er den bare sød :D
    Og velkommen tilbage iøvrigt.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaah! Jeg glæder mig til at smage dem, vi går langsomt men sikkert igennem samlingen ;)
      Hæhæ, det var præcis derford, jeg købte to pakker. Og så har jeg fundet ud af, det det er rigtig(?) æsker, så ingen skader ved åbning, juhuu!
      Og tak :)

      Slet
  2. Nej nej nej :D Savner helt USA, og alt slikket. Bare sådan lidt, i dette øjeblik!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæ, den følelse kender jeg godt :P

      Slet
    2. Det er virkelig forfærdeligt! :P Må have mor til at sende en care package til mig! :D

      Slet
    3. Det bliver hun nødt til! Jeg kunne sådan set også godt bruge nogle flere Mike&Ike's og Milk Duds nu, jeg var alt for fornuftig/kedelig, da jeg ikke hjembragte flere :p

      Slet
  3. Du mangler candy corn! ...Og morgenmad!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej nej nej. Med nej på. Altså Peter Kanin-posen er rent faktisk candy corn (eller, rabbit corn), men det har jeg aldrig sat mine tænder i før O.o Og amerikansk morgenmad? O.o Jeg er havregyn-med-cocopops-typen. Så vild er jeg nemlig.

      Slet
  4. Åhhhh... Peter kanin slik, sukker dybt (og er grøn af misundelse.. Vil også ha')

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæ, jeg er også meget, meget glad for mine køb :D

      Slet
  5. Åhhhh... Peter kanin slik, sukker dybt (og er grøn af misundelse.. Vil også ha')

    SvarSlet
  6. De nye blå Skittles de er bare SÅ gode :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Juhuu! Jeg er ikke nået til dem endnu, jeg har været kørt lidt død i Skittles efter overdreven indtagelse tidligere. Men jeg sluger dem altid råt, når først en pose bliver åbnet, så jeg blev nødt til at købe dem her også ;)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)