mandag den 22. november 2010

40 års fødselsdag på en mandag

Så er jeg smuttet til 40 års fødsesldag i Rødekro. Det er mørkt udenfor og koldt i vores soveværelse, så jeg hoppede lige i noget behageligt (undskyld kjoler!).


Ja den bluse burde nok have været strøget, host. Men se da lige, hvordan øreringene og armbåndet matcher med neglene ;) Nå, nu må jeg hellere få pakket lidt frilæsning (ala marketinglektier...), så jeg er klar til at blive hentet (jeps, forudindstillet indlæg, man må jo have lidt fordeling over dagen med sine indlæg) (:

7 kommentarer:

  1. Hold fast, hvor det ser godt ud til dig! *pfffft* :)

    SvarSlet
  2. Du er jo en sand modeblogger!

    SvarSlet
  3. Sandra: Fnis tak, nu rødmer jeg jo helt ;)

    Stine: Jeg tror ikke min overdosis af Lambi, kartoffelkager og andre hyggelige ting kvalificerer mig til sådan en betegnelse ;) Men jeg siger tak for komplimentet :p

    SvarSlet
  4. hej. super nice blog (: - kig forbi min på Linebiine.blogspot.com hvis du får lyst ;)
    //Linebiine

    SvarSlet
  5. Mange tak (: Kigger lige forbi.

    SvarSlet
  6. Hvor er du fin! Jeg er helt vild med øreringene :)

    SvarSlet
  7. Mange tak! (: Det er jeg også, de er bare så søde (: Så jeg var også rigtig glad, da jeg fandt et matchende armbånd :p

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)