tirsdag den 16. november 2010

Tidlig julegave

Jeg var inde og lure på Bittens blog og så, at coolstuff.dk søgte bloggere til test af julegaver - ja tak, sagde jeg, og klik klik, så havde jeg også ansøgt (gør det selv her, men skynd dig, det er sidste chance i dag Ö) (:

Og hvad er det så, man kan teste? Jamen det er da masser af cool stuff (hø hø ;) ). Her er nogle eksempler:

En kageform som et stadium, så får kæresten i hvert fald en god fødselsdag! Til 59,- her.


Kunstig sne, som åbenbart holder i ugevis, kan genbruges og ikke behøver kulde - det kan da kun være sjovt. Til 29,- for en lille pose her.

Og hvis man nu havde en masse penge, der skulle brændes af, og en Rubiks kube-besat veninde (jeg nævner ingen navne...), så fås dette vidunder også:



Til den nette sum af 800 kroner(!!!) Men så er den også med touch, enhver Rubiks fans drøm, går jeg ud fra.

Og så, produktet jeg altid har ledt efter:
En varmedragt! Lige noget for sådan en frossenpind som mig, der altid savner sin lune dyne. Men til 859 (for den billigste!) dækker mit lille gavekort ikke helt... Men jeg finder nemt noget andet, og vender frygteligt tilbage med en anmeldelse (:


Hvis du er blevet inspireret, er her nogle af de forskellige kategorier:
Billig julegave (fra den studerende), Julegave til far (som aldrig ønsker sig noget), julepynt (som man aldrig kan få nok af) og sjove julegaver (perfekte til pakkeleg).

2 kommentarer:

  1. Haha.. Tak for info :D Godt jeg nåede det ;) De har virkelig mange seje ting <3 hehe
    Ja, sådan en flyverdragt kunne jeg virkelig os godt bruge nogengange ;) Haha, du har helt ret med rubrik's cuben :b

    SvarSlet
  2. Jamen velbekomme ;)
    Skal vi så ikke splejse til en, så har jeg den okt-feb, og du har den resten af året? ;)
    Selvfølgelig har jeg det ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)