søndag den 7. november 2010

Verdens sødeste lillesøster

...er da vist hende her:

Er der noget bedre, end at komme hjem fra en 11,5 timers vagt med udsigt til fest 1½ time senere med tilhørende tøjkrise, og så er yndlingskjolen der bare pludselig? :D

Jeg havde bestilt nedenstående vidunder ved H&M og havde ivrigt fulgt med i dens færden via Track&Trace. Men ak og ve, jeg kunne se, at pakkebrevet ankom lørdag, og med arbejde hele dagen havde jeg ikke mulighed for at hente den - og tænk da lige, hvis jeg skulle vente helt til mandag! I stedet er jeg så heldig, at jeg har en lillesøster, der hentede den for mig - og endda bragte den helt hen til min lejlighed, så jeg kunne nå at have den på samme aften :D Så mange mange tak til hende :*

Jeg ved bare lige, hvordan jeg skal vise min kærlighed ;)

Og som den opmærksomme læser nok har spottet, er kjolen endnu en del af min samling fra The Garden Collection. Jeg har haft et godt øje til den i rigtig (rigtig!) lang tid, og fik tilsidst overbevist mig selv om, at jeg ikke kunne leve uden. Den stod til 179,- på H&Ms online udsalg, og det er jo ikke galt for noget så flot. Jeg har allerede haft den på 2 gange, og har masser af fester at se frem til i den snarlige fremtid, så den er det hele værd - selvfølgelig ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)