lørdag den 20. november 2010

Newlook.com - haps haps

I London, var jeg inde i adskillige, herlige New Look-butikker. Og mindsandten om de ikke har en webshop, så jeg også herhjemme fra Danmark kan fortsætte hapserierne. Portoen er lidt småpebret, hvis man er alene om det (ca. 50,-), men hvis man allierer sig med to andre, er den hurtigt nede i et anstændigt niveau ;) Så her er, hvad den rare pakkemand kom med i går:

Næh, lige hvad jeg stod og manglede! :D
- Sådan et par luffer har jeg ledt efter længe, og de er virkelig dejlig varme og bløde. Selvom der var lidt start-fnuller, men det kan jeg jo bare bruge til et nisselandskab ;)
- Jeg havde rent faktisk ikke et helt almindeligt bælte, så til den pris ville det være smart at sige ja ;) Det er bare aaalt for stort, men ikke noget en tang ikke kan klare.
- En stor perlehalskæde har jeg også ledt længe efter, og haps, her var den jo.
- Og pusserne... Årh (: Og så lader jeg lige billederne tale for sig selv:
Jeps, sådan går det, når man elsker sine ting til døde. Selvom vi bor på 4. sal, siver der ikke noget varme op til stakkels os, så jeg har pusser på 11 ud af årets 12 måneder (sådan næsten da ;) ). Og de her pusser var da slet ikke til at stå for :D Så nu har jeg dejligt varme, fine fødder.

Med hensyn til levering gik det pænt hurtigt, når man tænker på, at det kommer fra England. Jeg bestilte mandag, og fredag var jeg forenet med mine varer, så det er bare super. God anbefaling herfra! (:

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare fint ;) du har da slet ikke fortalt om det fine bælte :b og du købte halskæden alligevl?! Det er jo os billigt :) Og pusserne er bare så nuttede, godt du købte dem alligevel, de gamle ser ikke for godt ud mere, men de var skam også søde i starten ;)
    Hvis jeg kunne, så var jeg også kommet og hentet mine ting, er der ikke fri fragt fra dig til mig? :b

    SvarSlet
  2. Nemlig :D Jeg fandt det også først på dagen hvor vi bestilte, så det var ikke planlagt ;)
    Ja halskœden VILLE jeg jo også have, sådan en har jeg ledt efter lœnge, og den er jo ikke dyr (:
    Hov hov, de gamle pusser er stadig søde, bare lidt (*host*) slidte - men ja, godt jeg købte de nye :D
    Niks, fragt koster 50,-, det kan du vel godt lœse? ;) Ah okay så, skal nok tage det med nœste gang så ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)