mandag den 1. november 2010

Nisserne kommer!

Man kan måske kalde det straffen for at købe julepynt så lang tid før jul (man skal jo udnytte, at det er for-december nu), men prøv da lige at se hvilke uhyrligheder, der hænger i Kvickly:


Det er jo ren juleUhygge! Godt jeg ikke skal arbejde sammen med dem en mørk aften. Men men men... Nu luftede jeg jo nyheden om, at jeg har købt årets første julepynt. Og hvad er det så? Jo det er såmænd...:

Verdens sødeste lille nissepige! Sidste år hamstrede jeg hele hendes familie til halv pris ugen før jul, men det har jeg simpelthen ikke tålmodighed i år - tænk nu, hvis hun blev udsolgt Ö Så nu bor hun hjemme ved mig, dog i skjul. Jeg tror nemlig lige, jeg venter nogle uger med at vise hende til min kæreste ;)

Og da jeg nu var gået igang med årets juleforberedelser, var der jo ikke nogen grund til at holde igen, da jeg så dette i Tiger:

Søde søde vinduesklistermærker (: Til den nette sum af 10 kr., så jeg skal nok lige et smut ned i Tiger efter nogle af de andre varianter engang. Som den opmærksomme læser nok kan se, mangler der et klistermærke - og nej, det er ikke fordi, jeg har gjort en dårlig handel ;) Derimod hænger det allerede nu på et udvalgt sted, hvor jeg får glæde af den hver dag. Afsløring følger ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)