tirsdag den 30. november 2010

Katten i sækken


Er det en and? Er det slik? Nej - det er gummistøvler! Og det er da også helt tydeligt at se, ikke? Kvickly ved bare lige hvordan de skal få solgt deres ting ;)
Men det gør nu ikke mig noget, forhåbentlig bliver de sat ned. Og så siger jeg haps haps, og mine fødder siger dejligt dejligt tørre tørre - be om, søde Kvickly (:

I dag har min far fødselsdag, så vi hygger rigtig hjemme ved min familie. Om lidt kommer den mad, vi har bestilt (niks, vi trodser ikke vejret for at tage ud, herhjemme har vi også dejlig Pepsi Max), så vi skal smovse - igen. Så gør det næsten ikke noget, at det ikke er en selv, der har fødselsdag ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)