mandag den 15. november 2010

Praktisk vs. pæn?

Ha, trickspørgsmål! For man kan da sagtens være begge dele (: Det handler bare om lidt planlægning, og så den ikke-synlige lag-på-lag-taktik. I dag trodsede jeg nemlig de 6 grader, og tog kjole på - og uden at fryse (mere end sædvanligt i hvert fald). Her er min strategi:

Flot billede, hvor jeg tilsyneladende både er faldet i søvn og har mistet en arm...

Shortsene er nu også mere af anstændighedsbehov, da kjolen er rimelig kort, hvis man laver andet end at sidde ned. Og så havde jeg sådan set også en strik over noget af tiden, he.
Men nu burde jeg faktisk være i fuld gang med at gøre mig klar til arbejde, så det bliver det for denne gang. Hav en god mandag! (:

4 kommentarer:

  1. Så havde ud fire lag på benene eller hvad? :) Jeg plejer faktisk kun at have to par strømpebukser eller strømpebukser og leggins på, når jeg har kjole på om vinteren... :)

    SvarSlet
  2. Nej, kun der hvor de lange underbukser og strømpebukserne lappede over hinanden, ellers 3 lag ;)
    Uh, det er jeg lidt for meget en frossenpind til. Der skal i hvert fald være et par skiunderbukser på mig, når vi er nede i de her små grader (:

    SvarSlet
  3. Dejligt at jeg har fundet en, som har mere tøj på om vinteren end mig!

    Men jeg må nu også indrømme at det ikke ligefrem er varmt med kun to lag på benene ;)

    SvarSlet
  4. Jeg tror jeg slår de fleste på det punkt ;) Og så tager jeg revanche om sommeren, hvor jeg er en af de mest storsvedende personer med så lidt tøj på som muligt (altså når det er rigtig varmt, ikke ;) ). Min indre temperaturregulering er simpelthen bare herlig ;)

    Nej det er også det, jeg har konstateret! (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)