mandag den 22. november 2010

Buh til Sally

I går viste jeg stolt mine flotte negle. For bekvemmeligehedens skyld havde jeg overtrukket dem med min Sally Hansen 'Beyond Perfect Speed Shine 10-Day Top Coat'.
Og nej. Nu er det ikke fordi jeg er så naiv, at jeg tror, den rent faktisk holder i 10 dage. Men den første dag er vel ikke for meget forlangt?! Jeg lagde det lørdag aften, og allerede søndag begyndte det at skalle. Og resultatet i dag:


Suk suk. Jeg har dog repareret skaderne lidt, så jeg trods alt kan være bekendt at have det på i aften til fødselsdag.

Nu står resten af eftermiddagen på lektier, men hvis jeg finder noget pænt at tage på til i aften, skal I da ikke snydes for et indlæg, hæ hæ ;) Hav en god mandag (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)