søndag den 14. november 2010

Sæt venligst sirenen til...

Kender I det, når man kører over for grønt og er ved at blive torpederet af en ambulance?! Når man har grønt lys, regner man jo ikke lige med, at der kommer et lydløst udrykningskøretøj susende fra siden af. Ej, det var heldigvis ikke helt tæt på noget sammenstød, men en lidt brat opbremsning blev det da til.

Nå, men det er slet ikke det, det her indlæg skal handle om. Bilkas julefrokost er også mere spændende at fortælle om :D Det var en herlig fest, der blev holdt i en KÆMPE lagerhal. Ulempen ved det var bare, at der kun var to toiletter, æhe - ikke godt for en, med verdens mindste blære ;) Men udover at stå i kø til toilettet hyggede jeg mig med mine søde kollegaer og blamerede mig kun lidt på dansegulvet ;)

Min påklædning var det samme som sidste weekend, dog med tilføjelse af en julerød cardigan - det var jo trods alt julefrokost ;) Da jeg kom hjem, opdagede jeg, at jeg havde tilføjet mere rødt til mit outfit:

Flot... ;) Jeg synes nok, jeg havde noget siddende under min sko, men at det ligefrem var en hel kapsel, havde jeg nu allligevel ikke regnet med, he.

2 kommentarer:

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)