tirsdag den 23. november 2010

Smuler fra de riges bord

Flødekartofler, salat, oksesteg, pastasalat, speltbrød og makron-muffins -
MUMS MUMS MUMS! :D

Uhm! Vi fik rigtig lækker mad til fødsesldag i går, og de fattige studerende fik sågar lov at få nogle rester med hjem. Jeg må desværre vente med at nyde det til i morgen (bortset fra lidt pastasalat om lidt, he he), da hverken mig eller min bedre halvdel er hjemme til aftensmad i dag. Men kagen var guld værd, da jeg kom træt hjem fra skole i dag - mums. Så mange tak til sød familie! (:

Nu må jeg hellere gøre mig klar til næste arbejde, men åh hvor er jeg træt. Det hjælper heldigvis på det, når jeg først er derude. Og tanken om de rare penge hjælper endnu mere ;)

2 kommentarer:

  1. ser lidt sjovt ud på billedet, men sikkert lækkert, når det bliver pakket ud ;)

    SvarSlet
  2. Så må du jo forœre mig noget Tupperware ;) Men ja, MUMS, jeg har vist vœret lidt igang ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)