torsdag den 25. november 2010

Psst, vintertip til frossenpinde

Vi har vel alle hørt om de isolerende skiunderbukser, der er lifesavers (åh ja, vi bliver så internationale), når ens ben begynder at protestere over vinteren. Men mit trick er løbetights! I Bilka har jeg nemlig købt de dejligste vinter-løbetights, der har en 'opkradset inderside'. Med andre ord er de suuuper bløde og suuuper dejlige - ren win win! Og det er endda lykkedes mig at presse dem ind under mine tætsiddende leggings, så de kan bruges sammen med alt mit normale tøj. De er helt klart årets opfindelse! (det år de blev opfundet, selvfølgelig) Som det ses af ovenstående reklame (som er taget direkte fra Bilkas reklameavis, selvfølgelig), fås de til 169,-. Meeen det er jo Bilka, så de ses ofte på tilbud.

Nu kan vinteren bare komme an!

Og man kan sikkert også købe dem andre steder end i Bilka

4 kommentarer:

  1. Hvor fint. Vi kan jo ikke have at du fryser ;) Troede lige at du var begyndt at løbe da jeg så billedet først med genbrugsbilledehovedet, hehe :P

    SvarSlet
  2. Tak, jeg er blevet rigtig gode venner med paint ;)
    Nej det synes jeg også ville være synd for mig (:
    Altså hvad tror du lige om mig, tsk ;)

    SvarSlet
  3. Haha, jeg elsker dine fine billeder som du selv laver :) Især detaljen med "kan bruges til det meste" og så et overstreget sommerbillede... heh

    SvarSlet
  4. Mange tak, jeg synes også selv jeg har været dygtig, he he ;)
    Ja man skal jo ikke love noget, man ikke kan holde ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)