søndag den 28. november 2010

Julefrokost #3, udbyttet

I går aftes var jeg til årets tredje julefrokost, og denne gang var det med min klasse. Hyggelig fest, og bedst af alt (eller altså, måske ikke helt så...) gaverne!:

Først var jeg den heldige vinder af mandelgaven (eller hasselnøddegaven, som det blev til) : Tre Knoppers! Uhm, lige noget for mig.

Senere spillede vi pakkespil - uden børneregler. Så jeg endte op med kun en pakke (snesprayen), dog heldigere end dem der slet ikke fik noget ;) Men men, jeg har jo ikke gået på handelsskolen i 3 år for ingenting, så inden aftenen var omme, havde jeg også erobreret en pose slikkepinde, et IQ-spil og verdens sødeste sprælle-rensdyr -hvorfor stjæle slik fra små børn, når man kan nuppe rensdyr fra fulde? ;) Ellers ville det lille pus da bare være blevet efterladt i et koldt hus i Felsted. Det kunne vi jo ikke have, vel?

Nå, men det var de der lektier, jeg kom fra. Jeg håber, at I også har haft en god weekend (:

2 kommentarer:

  1. En hasselnød?? haha.. tillykke ;)
    Søde ting ;) hehe..
    Hvorfor er IQ puslespillet i en kop? haha :P

    SvarSlet
  2. Ja de havde ingen mandel ;) Men tak :p
    Ja sååå sødt et sprælledyr! (:
    Tja, der var ikke rigtig nogen der havde nok IQ til at samle den, ha ha ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)