søndag den 21. november 2010

Når man alligevel læser lektier...

Mens jeg, den flittige elev, sad og læste lektier (lørdag aften, suk, og så endda erhvervsret), kom jeg i tanke om, at det var da det perfekte tidspunkt at lægge neglelak! Lige bruge et kvarter på det, og så kunne det få lov at tørre helt, mens jeg alligevel bare sad stille og læste. Smart, hva'? ;)
Hurtigt scannede jeg min lille (*host*) samling, og valgte denne lak:

Sikke dog et flot og tydeligt billede. Men her resultatet:

Tada, flotte lilla glimmer negle :D Jeg synes i hvert fald det er en pæn farve, og så matcher det utroligt godt til mit afslappede søndagsoutfit (nogen ville måske kalde det nattøj, men hip som hap...). Men i morgen kan neglene i hvert fald blive luftet i offentligheden, når jeg skal til 40-års fødselsdag - jeg håber på god mad ;)

Ellers har jeg sådan en hyggelig søndag, der står på lektier, lektier og lidt flere lektier. Men hvis det går godt, håber jeg på at kunne nå enten en lille bagesession eller en gå-tur. Så jeg må hellere komme i sving nu. Hav en god søndag! (:

4 kommentarer:

  1. Hvor fint ;)
    Jeg sagde du skulle holde neglelakken i hånden, når du tog billedet ;) må vi ikke hellere se den anden hånd? haha.
    Lyder da som en herlig weekend ;) hehe
    Kage til mig?? Kunne godt spise en klejne, eller æbleskiver :D

    SvarSlet
  2. Tak (:
    Ja sådan et har jeg skam også taget, men som den outsider jeg nu engang er, besluttede jeg mig for det her ;) Jeg kan skam godt sende dig et neglelak-i-hånden billede, jeg har både med og uden kraftig blitz ;) Og niks, en hånd må være rigeligt ;)
    Simpelthen en herlig weekend, det bliver kun slået af at ligge på langs hele dagen, ikke at jeg kender nogen, der har gjort det ;)
    Desværre, ingen bagning her, suk. I stedet har jeg spist lidt Sallos :p OG KLEJNER ER BANDLYST! At du kan skrive sådan noget i mit kommentarfelt. Tsk. ;)

    SvarSlet
  3. Haha, ja, tak :P
    Haha, øv, hvor er du kedelig :P
    haha, har da været lidt aktiv i dag :P tror jeg har lavet flere lektier end dig ;) og været på "arbejde". :P
    øv øv, hvorfor er klejner bandlyst???

    SvarSlet
  4. Jamen det fikser jeg så ;)
    Ja du kender mig jo ;)
    Tja, til gengæld læste jeg en masse lørdag :p Og arbejde vil jeg nu ikke helt kalde det ;)
    Suk, jeg troede du kendte mig ;) Hver gang vi ser klejner, siger du 'iiih' og jeg siger 'aaaad' - har du slet ikke lagt mærke til det? ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)