fredag den 12. november 2010

Til ondt i halsen og småopbevaring

Se en fin lille dåse jeg har hapset (: Den fås når man køber en pakke Strepsils (eller kender de rigtige mennesker ;) ).
Den er rigtig praktisk til opbevaring af små ting i en stor taske. Og hvis jeg havde haft lidt mere tid i morges, kunne jeg også have puttet nogle brunkager i til skolen ;)

Og nu skrev jeg jo igår om mine 'regnvejrsegnede' sko... Og hvad sker der så i dag?! Der er vand overalt på vejene og alle andre steder udenfor, så nu sidder jeg altså i småvåde sko. Suk. Men pæne er de nu stadig.

2 kommentarer:

  1. Fin dåse. Sådan en burde alle have!

    SvarSlet
  2. Ja det synes jeg også! (: Evt. en julegave-ide, he he ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)