søndag den 28. november 2010

Julekommoden

I dag er det jo første søndag i advent, og så er jule-propagandaen endelig fuldt ud tilladt - ikke at det har stoppet mig før ;)

På mit ene arbejde, det lokale apotek, bliver der hvert år pyntet op med den fineste kommode fyldt med lækkerier, sæber og søde pilleæsker (som jeg selvfølgelig har glemt at tage et billede af...). Når først kommoden kommer op, kan man ikke andet end at komme i julestemning:

Tidligere var det mig, der pakkede sæber og kandispinde i massevis, men i år har jeg bare kunne nyde synet af det færdige reultat. Så hyggeligt!

Sådan en kunne jeg også godt tænke mig herhjemme. Gerne med indhold ;)

Nu må jeg hellere komme igang med dagens fornuftige program, jeg har stadig ikke fået lært mine lektier at lave sig selv. Men hvis jeg sætter lidt fut på, bliver der også tid til at julehygge lidt! (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)