lørdag den 9. marts 2013

5 år plus det løse

Nogen husker måske noget om en årsdag, der gik op i hat og briller familiefødselsdag? Nå, men uanset, så manglede vi stadig en mere dig-og-mig-og-kun-vi-to-fejring med lidt god mad og hygge. Sidste weekend  prøvede vi hele to gange at komme til at spise på en lille, fancy(?) café, der eftersigende skulle servere min livret, pulled pork (indtil 17.30...), men uden held. Suk. Så denne weekend smed vi håndklædet i ringen, og tog i stedet på Hard Rock Cafe:



Og fedt, så ligner det, at jeg bare har en oversize T-shirt på. Det er altså en kjole, vil jeg godt lige understrege. Lidt festligt skulle det jo være.
Men mums, det var godt. Jeg blev fuldstændig proppet, så vi sprang desserten over og købte i stedet en bakke jordbær (til 1,09€!) i det lokale supermarked efter gåturen hjem. Nammenam!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)