mandag den 25. marts 2013

6400Happimess.com


Wuhuu, så fik jeg mig endelig taget sammen til at købe domæne til bloggen, der nu kan findes på www.6400Happimess.com. Årh, min lille baby bliver så voksen! Jeg skulle have gjort det for længe siden, for hvor er det bare pænt. Iiih!



Jakke: H&M. Kjole: Primark. Is: Magnum Infinity. Solbriller: Ray Ban Wayfarer. Taske: Pieces (værre bras, men pænt bras). Ballerinaer: Bloch.

Sådanne mærkedage må ikke gå ubemærket hen, så jeg hoppede i en pæn kjole og yndlingsjakken og vi drog mod stranden for at fejre det med en is (og et mindre-godt billede, ahæm. Min fotograf var mere optaget af at komme tilbage til sin egen is). Dejlig mandag!


Forresten, min bedre halvdel er ved at skrive eksamensopgave i turisme om tilbudssider, og han vil sætte stor pris på, hvis I ville bruge 5-10 min. på at besvare en kort spørgeskemaundersøgelse her. Tak!

12 kommentarer:

  1. TILLYKKE <3

    // www.FashionBySterup.dk

    SvarSlet
  2. Tillykke :) Og jeg kan nu godt lide dit billede :)
    Og ih jeg ville ikke klage, hvis jeg kunne hoppe i kjole og små sko - men det er så koldt i Danmark.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Og tak, så er det ikke helt galt alligevel :)
      Hæ hæ, jeg nyder skam også varmen hernede, men savner sådan ca. resten af Danmark ;)

      Slet
  3. Super dejligt outfit, er vild med din lilla jakke :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :D Jeg elsker også den jakke ;)

      Slet
  4. Hihi, tillykke med det! :)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)