tirsdag den 26. marts 2013

En slags påskeæg

Da jeg sluttede som markedsføringsøkonom sidste sommer, røg min frynsegode-iPad desværre også. Tsk. Siden har jeg snyltet en del på den tilhørende min bedre halvdel, men meget ugentlemansagtigt skal han rent faktisk også selv bruge den af og til. Tsk #2. Heldigvis var der råd for det:


Ih! Jeg var meget i tvivl om det skulle være Nexus 7, 10 eller den pæne, pæne iPad Mini, der skulle opfylde mit tabletbehov. Men som det ses faldt valget på Nexus 7'eren. Noget så fin. Og praktisk, selvfølgelig. Jeg er sikker på, at vi bliver bedste venner - specielt når jeg nu ikke har en smartphone, ha.

2 kommentarer:

  1. Hvor er den lækker, hvad kostede den?:-).

    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er den virkelig :) Jeg måtte slippe 209€ inkl. porto for den.

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)