tirsdag den 12. marts 2013

Tåløse strømpebukser


Jeg er ikke den eneste, der har set fordelen ved kombinationen af strømpebuksedækkede ben og frie tæer til åbne sko, før vejret helt er til det (...og når ens ben bare gerne må se lidt mere jævne ud, host). I juni 2011 postede jeg et indlæg om, hvordan man selv kunne optimere sine strømpebukser. Jeg skal ikke kunne sige, om det er nyt, men i ugens tilbudsavis fra Bilka promoverer de i hvert fald deres egen variant - wuhuu, ordentlige strømpebukser til alle, der ikke løber (altså strømpebukser, der ikke løber ;) ).
Jeg har dog ikke længere en Bilka i baghaven, men så var det jeg tænkte: Ebay! Og selvfølgelig var der gevinst. Jeg fandt dem her til ca. 16 kr. parret, men hvis man skal have dem sendt til Danmark fås de til ca. 12 kr. her. Haps.

4 kommentarer:

  1. Nu spørger jeg måske lidt dumt - men der kommer ikke ekstra omkostninger på, når det sendes derfra?

    SvarSlet
  2. strømpebukser er måske ikke sådan lige at finde?

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)