fredag den 22. marts 2013

På indkøbslisten

En bouclejakke i mintgrøn har jeg simpelthen manglet (jo jo, sådan en  kan man sagtens mangle. Hvordan skal jeg ellers fremhæve mine øjne og være hverdagselegant, hva'?), og jeg har prøvet utallige på. Så var de for store, for dyre, for korte på ærmerne, for ikke-pæne eller ikke eksisterende. Indtil jeg i en fritime slog vejen forbi H&M:



Jamen, SÅ pæn altså! Der er endda syet små glimmertråde i. Og den var sat ned til kun 15€. Mission accomplished.

Og hey, har I set mit hår?



Længe, længe, LÆNGE har jeg kigget på de der smarte hestehaleringe (...hvad hedder sådan nogle egentlig?), men alligevel været for nærig til at smide de 30 kr. efter dem, de koster stykket i H&M. Host. Men Ebay var selvfølgelig min ven, så jeg fik dem smidt i nakken her til kun 23,78 kr. inkl. porto - for begge. Min hestehale er mig evigt taknemmelig for alle de fine måder, den nu skal sættes på.

12 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det er rigtigt, tak! Det vidste jeg da egentlig godt, ha :p Nu mangler jeg bare et dansk ord, hæ.
      Og tak i lige måde!

      Slet
  2. Stop med at se så forårsskøn ud! Vi er faktisk nogle der fryser :D

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Undskyld! Jeg prøver at sende lidt varme som kompensation ;)

      Slet
  3. Åh, den jakke. Den er da bare perfekt, i både farven og cuttet. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaah, det var kærlighed ved første blik :D Jeg er glad for, du kan lide den :)

      Slet
  4. Åhh dit hår er blevet så langt! Ahh det er pænt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæ hæ, ja sådan går det, når man ikke har råd til at blive klippet ;) Og tak, det opførte sig ualmindeligt pænt den dag ^-^

      Slet
  5. Sikke et fint hår du har :) de er rigtig fine til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ^-^ Og tak, de skal nok blive flittigt brugt :)

      Slet
  6. Hvor ser den cardigan, eller hvad den hedder, super fin ud, og denne grønne mint farve, er fin!
    - Lige nu inde på min blog kan du os vinde en jakke/Cardigan i sort! Hvis det lyster?;-)
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/2013/03/fabfashion-give-away/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg synes også, den er så fin, så fin ^-^
      Jeg kigger forbi og tjekker det ud!

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)