søndag den 17. marts 2013

Saint Patrick's Day


Det er i dag, er det! Sidste år blev dagen markeret med en kæmpe, virkelig enorm parade i Atlanta. Der var alt fra cheerleaders til heste, hunde, militær, biler, udrykningskøretøjer, balloner, floats, irske dansere (...hvad hedder sådan nogen?) og generelt bare masser af grønt. Nøj! Jeg fik sådan set aldrig vist billederne derfra, host, men bedre sent end aldrig, så here we go:











Jeg har ca. en million flere billeder, men jeg forsøgte at begrænse mig.

I dagens anledning havde jeg iklædt mig kløver:


Jep, det var en del varmere, end de temperaturer vi holder os her i Europa. Kan jeg komme tilbage, tak?

Og nå ja, så så vi også manden med dagens værste job:


Hø.

4 kommentarer:

  1. Sikke dog et fint outfit, er helt vild med dit look, det udstråler så meget forår :D

    SvarSlet
  2. Det sidste billede.. AHAHAHAH! Det billede siger virkelig mere end tusind ord.
    (og grunden til at jeg er lidt stalker agtig og læser så gamle indlæg er, at jeg leder efter dem, du skrev, at du havde lavet om kulturforskelle - jeg kan dog ikke finde dem, æææv!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæhæ, det var rimelig heldigt fanget ;)
      Og jeg beklager den ufrugtbare jagt - jeg smider linksene ind til min oprindelige kommentar fluks!

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)