lørdag den 16. marts 2013

Net

Der er jo næsten ikke noget bedre. Indtil nu er min kærlighed mest gået til de famøse net fra Tiger, der af og til kommer med et nyt print. Ikke tit nok. Men så var det, at Pernille fra Pagik linkede til Society6, der sælger de fineste ting med print på. Her i blandt net, selvfølgelig:

Seriøst. Giv mig dem alle sammen. Specielt nr. 3 med katten har stjålet mit hjerte, men også, ja okay, alle de andre, der ville være SÅ fine til at peppe et outfit op og gøre bæreren (mig!) i godt humør. Se flere her - der er virkelig mange at vælge imellem.
De står til $18 + $10 i porto, så for en fattig studerende som mig er de desværre lidt for pebrede - specielt fordi de sendes fra USA og er over minimumsgrænsen på 80 kr., så man skal regne med fortoldingsgebyr (160(?) kr.) og moms. Suk.



Nå. Men man skal ikke græde over spildte net, når løsningen for de underbemidlede er lige her: Lav dit eget! På Ebay (selvfølgelig) kan man her købe net til ca. 22 kr. stykket, og her transferpapir til ca. 28 kr. for 10 styk. Dét er billigt! Jeg skal i hvert fald have købt ind til kreativ udfoldelse på mit helt eget personlige net. Så mangler jeg bare en printer, ha.

6 kommentarer:

  1. Aiiii jeg er lidt forelsket i nr. 5 :)
    Men også en rigtig god idé med DIY taske-nettet

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg også, den er totalt nuttet ^-^ Og tak, sådan er det, når man er fattig studerende, ha ha ;)

      Slet
  2. Ej, hvor er den første bare nice!
    Kram,

    SvarSlet
  3. Jeg er vild med den med Chanel tasken :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den bliver jeg også NØDT til at lave ;)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)