lørdag den 2. marts 2013

Dagens dilemma

Vi tæller ivrigt ned til varmens komme og planlægger at suge så meget godt vejr til os som muligt. Heldigvis er vi velsignet med (delt) tagterrasse, hvilket helt klart bør udnyttes. På tur i supermarked i dag studerede jeg grundigt udvalget, og vores slunke økonomi og rodløshed kom frem til følgende muligheder:

Hmm. Hmm, hmm, hmm. Første mulighed er et simpelt campingbord til den nette sum af 19€. Evt. tilsat to klapstole fra Ikea (og hvad sker der lige for, at de er koster 40 kr. i Danmark og 20 kr. MERE her?!). Og anden mulighed er det øh, praktiske campingbord med indbyggede sæder til 32€. Jo mere jeg kigger på det, jo bedre synes jeg om mulighed 1 - man kan da ikke nå bordet ordentligt ude fra de sæder? Hmm.

Og vil I lige høre noget vildt? Jeg var i Primark i dag - UDEN at købe noget. Wow. Dygtige rygrad. Og jeg skal ellers have hele 1107 kr. tilbage i skat, selvom jeg var overbevist om, at jeg skulle betale restskat. Wuhuu - gratis penge! Så behøver jeg jo næsten ikke SU (joke, giv mig nu bare de penge. Suuuk).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)