tirsdag den 19. marts 2013

It's all about the cookies & disko

Det er lidt lumsk, men det billigste sted at købe mine Pepsi Max (...og det er vigtigt, når man mere eller mindre har et misbrug, ahæm) er samme sted, som der ligger en Primark. Gisp. For så er det jo, sådan noget her sker:


Host. Cookie Monster'ne var endelig blevet sat ned, så jeg slap med kun 2€ for alle tre par. Kup! Ja og så hang der også et par af de famøse diskobukser til kun 7€. Uha. Kombineret med min gode dårlige vane med at tænke 'måske er de snart væk, og de kan jo byttes!' vandt. Så'æh, nu er de med hjemme på prøve:




Hmm. De er virkelig, virkelig, virkelig behagelige at have på. Og de skinner! Men'æh. Min bedre halvdel siger, de ligner leggins. Jeg er tilbøjelig til at give ham ret. Hmm. Nå, jeg har 30 dage til at beslutte mig i, så vi får se, ha.

7 kommentarer:

  1. Jeg syntes da også de ser super fine ud :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det er mine ben glade for at høre ;)

      Slet
  2. De sidder jo skide godt på dig - behold dem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - de plager også gevaldigt om at få lov at blive, og mine ben hepper med. Det kan man vist alligevel ikke sige nej til.

      Slet
  3. Hold da op, hvor er de fede! Behold dem! :-)
    Følger dig nu på bloglovin! http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg jo næsten blive nødt til, kan jeg godt høre ;)
      Og tak, det er glad for!! :)

      Slet
  4. Tak, jeg er simpelthen også så glad for den :D

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)