søndag den 3. marts 2013

Den lilla jakke


 Jakke: H&M. Bluse: Primark. Nederdel: Cubus. Converse.

Efter at have importeret min søsters pæne jakke, har jeg længtes efter en lejlighed til at tage den på. Så da vi i dag skulle ud at spise spanskrør (hvad? Er det ikke vigtig at få sin eftermiddagssnack?), dressede jeg lidt op med den pæne jakke og draperet nederdel. Og jakke udenover selvfølgelig, det er kun de britiske turister der render rundt i shorts og sandaler pt.. Hæ.


Den sorte bluse er en ny sag fra Primark. Fin, enkel og elegant og med den pæneste sløjfedetalje på ryggen. Og så sat ned til kun 5€ - jeg fik den jo praktisk talt smidt i nakken. Derfor kom jeg også til at købe den i blå, ahæm.


6 kommentarer:

  1. Syntes det er et rigtig fint outfit, den lilla jakke gør det meget godt til det sorte.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Jeg ville netop gerne have jakken til at stå frem, så derfor tonede jeg resten af outfittets farver ned.

      Slet
  2. Hvor er dine øreringe fra? :)

    SvarSlet
  3. Det er dem her fra Aagaard: http://byaagaard.com/oxyderet-soelvoerestik-med-cirkler-22911451#p=2&ps=100&sort=200&mip=0&map=24200 :)

    SvarSlet
  4. Svar
    1. Tak :D Jeg er også glad for, at jeg endelig har den fået vristet fra min søster ;)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)