onsdag den 13. marts 2013

Det der bananis

Det er altså ikke fordi, blandingen fik en gang på gaskomfuret, men vi har virkelig ikke meget bordplads ;)

Det er efterhånden længe siden den famøse én ingrediens-bananis startede med at florere i Blogland. Ikke at det fik mig til at skulle prøve det, altså, men efter at have set den igen og igen på Pinterest for nylig, fik jeg endelig taget mig sammen- og wuhuu, hvor er det godt! Man tager en banan, parterer den, smider den i fryseren og blender den:

*Vroom vroom*! Det kan godt være nødvendigt lige at skrabe det ned af siderne en gang eller to, men ellers er det bare at blende til det får den her konsistens:

Mmmh. Fløjsblødt og lækkert. Selvfølgelig er det ikke det samme som en god gang flødeis, men det er altså virkelig lækkert, og en god måde at få en banan til at vare lidt længere end fem bidder. Fik jeg nævnt, at det er virkelig lækkert?! Mmmh, mmmh, mhhh!


Og nå ja, så kan man jo også tilsætte lidt ekstra, alt efter grisheds-niveau - her med peanutbutter og mørk chokolade. Det var heller ikke helt værst, kan jeg afsløre. Nam!

2 kommentarer:

  1. Okay, der fik du mig lige overtalt! Det skal da prøves!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaah, det kommer du ikke til at fortryde - det er altså VILDT godt. Jeg er helt afhængig, ha ha ;)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)