mandag den 11. marts 2013

Mintgrønt i solen


Hej sommer! Efter en træls periode vejrmæssigt, ankom sol og sommer i fredags. 18-20 grader og sol, se dét kan vi godt arbejde med. Temperaturerne skulle dog falde igen i denne uge, men i går udnyttede vi det gode vejr til en gåtur (...ingen picnic,vi skulle jo hjem og lave lektier. Og se Borgen!).

 Solbriller: Rayban Wayfarer. Tørklæde: Primark. Jakke: H&M. Top: Vero Moda. Nederdel: Shana. Sko: Converse.

Og seee, mit fine ugletørklæde! Det var dog alt for varmt, så det var en kort fornøjelse at have det på. Det samme med cardiganen inden under jakken, den røg også hurtigt. Og senere jakken, som dog kom på igen, da vi fik modvind. Jeg ved ikke, om jeg nogensinde lærer at klæde mig temperaturmæssigt ordentligt på, ha ha.
Inden under havde jeg iført mig en af mine yndlingstoppe (mintgrøn OG glimmer - det siger lidt sig selv, ikke?) og en luftede for første gang en udsalgsnederdel:



Nederdelen er i det fineste snit og med den bølgede(/vaflede?) struktur er den en sikker vinder. Og så til kun fem euro. Jeg kommer til at leve i den.

10 kommentarer:

  1. Misundelig! Her er vejret stadig halv-trist (når det ikke er hel-trist, altså..)

    SvarSlet
    Svar
    1. Æv! Jeg krydser fingre for, at det gode vejr snart kommer.

      Slet
  2. Øj, hvor er jeg misundelige - der viser -8 grader i Nordjylland idag - føj for satans, hvor er her koldt!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Nøj, hvor er det koldt O.o Jeg sender lidt varme. Så må vi se, hvornår det når frem.

      Slet
  3. Fuck jer og jeres lortevarme!

    Kh Bitterfissen Miriam

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg sender god karma og varme tanker i din retning - du har brug for det! :p

      Slet
  4. Den nederdel der.... Kom med den!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ti hi <3 Vi skal nok finde noget til dig, der er mindst lige så godt :D

      Slet
  5. Super lækkert outfit! er vild med din mintgrønne top, syntes farven er så flot:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! :) Og tak, det er også en af mine favoritter :)

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)