tirsdag den 12. marts 2013

Cashmerekærlighed




Dem der siger, at man ikke kan købe lykke, handler de forkerte steder. I går efter spansk ville jeg lige smutte forbi Mercadona efter lidt frugt, en vej belagt med fristelser. Først var der Shana Outlet (...det har jeg ingen kommentarer til, ahæm) og herefter Mango Outlet. Uha! Mine hænder følte sig frem til verdens blødeste cardigan, 100% cashmere sat ned til 15€ - det ville være en synd at lade den hænge! Og se da lige farven også - så yndig og romantisk (ligesom mig, ikke?). Den er seriøst blød. Virkelig, virkelig blød. Jeg vidste slet ikke, at man lavede ting så bløde. Jeg kommer til at leve i den (...hørt den før, ha ha?).


2 kommentarer:

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)