onsdag den 20. marts 2013

En pakke kommer sjældent alene

I går antydede jeg diskret (ha, som om)bloggens Facebook, at posten havde været forbi med en pakke eller fire. Uh, det er altid så spændende, når man har købt en masse på Ebay, og ikke ved, hvad der er i pakkerne (ikke at jeg har gjort det, selvfølgelig). Uuuh! Så jeg flåede spændt papiret af og nød mine nyerhvervelser:



Bøger! Hurra, sagde min indre læsehest. Jeg læser mest bøger via en ebogslæser (da der er lidt langt til mit lokale bibliotek og familiens bogsamling, æv), men når jeg engang skal slænge mig ved den tilsandede strand i den blændende sol, tænker jeg, at rigtige bøger er mere passende. Specielt, når man nu kan få dem smidt i nakken. På Amazon kan man erhverve sig en hel del brugte bøger til 4£ inkl. forsendelse stykket - på Ebay endnu billigere. De tre nederste bøger blev mine for kun 53,39 kr. i alt ved denne sælger. Dét er altså billigt. Det er 3/4 af serien om Sally Lockhart, af forfatteren til Det Gyldne Kompas. Den sidste bog, Lyra's Oxford, er også af Philip Pullman, og en slags ekstrahistorie til Det Gyldne Kompas-serien. Det er en minibog med en enkelt fortælling, som er læst på en times tid, men jeg kunne simpelthen ikke leve uden. Jeg købte den brugt på Amazon her til 34,79 kr.. Også pænt billigt.


Derudover modtog jeg også fin metalhårsløjfe til den nette sum af 7,57 kr. købt her. Den sidste pakke indeholdt de smarte, tåløse strømpebukser. Jeg ville tage et billede af dem i aktion, men eftersom min ene tå leger zebrasmølf (= dekoreret med blå stribe, ja ja), vil jeg skåne jer for synet. I stedet kan jeg oplyse, at kvaliteten er overraskende god, men at der ved tåhullerne er et tykt stykke på ca. 2 cm. Godt til peep toe-sko, knap så godt til sandaler hvor remmen ikke er helt bred nok. Nu venter jeg spændt på at modtage resten af mine pakker, hæhæhæ. Specielt sådan en lidt større en fra Google Play Store (...sagde hun med julelys i øjnene og ekstatisk smil. Åh, alle de materielle goder!).

13 kommentarer:

  1. Ej, hvor lyder det bare skønt! Der er ikke noget bedre end bøger.. Næsten altså. :)
    Knus,

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæ hæ, jeg kan kun give dig ret :D

      Slet
  2. Ej hov nu kom jeg til at købe den fine sløjfe! ;)

    Lise

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh nej da ;) Men jeg er sikker på, at du nok skal blive glad for den ;)

      Slet
  3. Jeg køber også altid bruge bøger på amazon - det er mega billigt (og så er det vidst også noget med at man sparer naturen for nogle fældede træer, så det er da også godt nok ;). Jeg køber også tit brugte cd'er derinde. Der kan man sommetider få en cd til 20-30 kr. Inkl porto ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov, der mangler lige en slut parantes. Den kommer her) :p

      Slet
    2. Ha ha, det var godt, vi fik den sidste parentes med ;)
      Og ja, det er nemlig så billigt!

      Slet
  4. Bøger er virkelig også bare noget af det bedste :) det er så dejligt afslappende at sidde og læse en rigtig god bog...

    SvarSlet
  5. Åh, de sløjfer. Har vidst set sådan en pakke i H&M for ikke så lang tid siden, men købte ikke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg så dem også i H&M, men tænkte jeg ville spare lidt penge og købe en på Ebay i stedet :) Jeg lurer dog stadig på dem fra H&M, de er så fine! Sådan lige lidt mindre end den her. Åha, altså :)

      Slet
  6. Jaaaa - bøger! Det er bare en fest med sådan en stak :D

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaah, fuldstændig :D De er dog først til når jeg er færdig med mine eksamensopgaver i maj, æv. (bortset fra den lille røde, den har jeg allerede slugt ;) )

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)