søndag den 10. marts 2013

Hoptimist Bunny


I starten af februar blev der hintet på Hoptimists Facebookside om en ny påske-Hoptimist. Uh, jeg har ventet spændt på, at de blev afsløret og sat til salg, men der skete bare ikke rigtig noget (på trods af flere spørgsmål fra andre fans. Dååårlig håndtering af de sociale medier). Indtil i dag, hvor min moster skrev til mig, at jeg skulle se noget sødt, og linkede til Imerco:


Nøøøij!!! Så er de her, de nyeste medlemmer af påskefamilien. Find den gule Hoptimist Bunny her og den hvide her, til 150 kr. stykket. Jeg tror ikke, jeg kan leve uden den hvide udgave, så den er fluks kommet på indkøbsønskelisten (hej mor :D ). Den vil passe SÅ fint til alle mine kyllinger. Søjde!

6 kommentarer:

  1. Jeg er virkelig også forelsket i den hvide! Den er simpelthen SÅ cute :)

    SvarSlet
  2. Ej altså! Nu fik du også lige overbevist mig om at jeg ikke kan eksistere uden at eje den hvide! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg altså heller ikke, du kan ;)

      Slet
  3. Ej hold op hvor er de bare pisse søde !
    må.eje.nu.tak!

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)