mandag den 13. juni 2011

Bidt af en gal tennisbold (av)

Fra sidste år - linselus ;) (dog ikke dem på forreste række)
Som sagt var mine forældre igen i år draget til Farum og havde overladt os små pus til os selv. Sidste år var vi rigtig produktive og fik syet en masse, bl.a. et sødt, sødt tørklæde. Men i år truede de nærtstående eksamener, æv. Derfor læste vi blogs og så Disney Channel brugte vi weekenden på at læse i stedet, æv. Meeen, problemer er jo til for at blive løst, så næste weekend sender vi da bare de gamle til Wimbledon! Ha, tag den. Jeg er i hvert fald forberedt (nogen, der fangede den? Hæ hæ) :


Og så med udførlig vejledning. Det kommer til at gå som smurt i olie. Bortset fra at min søsters sidste eksamen er mandag, så mens jeg hygger mig, må jeg også hellere få gang i pisken. Så behøver jeg heller ikke dele symaskinen, hæ hæ.

Og så skal jeg vist også have skrevet en lille indkøbsseddel til mine forældre, så de kan nuppe nogle London-specialiteter med hjem. Kan nok ikke sende dem i ❤Primark❤ med mindre jeg vil gøres arveløs, så må hellere finde nogle lettere ting. Tørshampoo og deo for eksempel. Ellers kunne jeg selvfølgelig bare hoppe med i kufferten, hæ hæ.

3 kommentarer:

  1. "Jeg er i hvert fald forberedt" Toffice!!! ;D

    SvarSlet
  2. Jaaaah, nemlig :D Hurra for chokolade og tyske/synkroniserede reklamer ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)