fredag den 17. juni 2011

Nu igen?

Der var jo engang der i maj, at jeg havde fødselsdag (jaa jubii wee :D ). Men på grund af dårlig planlægning opgaveskrivning, diverse familiefester, ferierende pige og efterfølgende eksamen fik jeg ikke holdt noget for tre af mine søde veninder. Før nu! 


Så efter en gang rengøring og kagebagning var jeg klar til at tage imod gæster og hygge. Og spise kage, hæ hæ. Jeg havde bagt 2 slags, boller, og så var der makroner og pebermyntestænger oveni. Nammenam.


Og så havde de gaver med, jaah :D Mobilen var dog ikke en gave, jeg glemte bare lige, at jeg havde lagt den der, da jeg tog billedet, hø. Og så havde de alle 3 købt hårelastikker til mig, ha ha. Så løber jeg ikke tør lige med det samme ;) Dejligt at få, hvad man ønsker sig.


Fine, fine smykker fra søde Natasia. Ringen sidder som smurt, og brochen er da bare for sød (:
Nåææh, er det ikke snart jul? ;)

Og lige et lille tip til folk i Sønderborg og omegn, den lokale Bilka har til og med i morgen bland selv-slik til 5 kr. pr. 100 g. Haps!

2 kommentarer:

  1. Det er det nemlig :D Jeg har nogle søde veninder, der kender mig - og er gode til at læse ønskesedler ;)

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)