lørdag den 25. juni 2011

For enden af regnbuen


Man skulle jo næsten havde set, om man kunne finde guldet ;) Øj, det var godt nok helt vildt, så klar den regnbue var.


Aftenens gåtur bød dog på fodring af lidt fugle i stedet.


Og de var godt nok nærgående. Og søde (: Ja og så fik jeg testet mine nye gåsko, man svæver jo nærmest med dem ❤ Godt køb!


Til sidst et bonusbillede, sådan så det ud, da jeg køte skoene, ha ha. Tror jeg fik prøvet noget nær alle sorte sportssko derude, hæ hæ.

Og så videre til ferieforsætterne. Mindre computer, mere alt mulig andet. Nemlig. Ha' en god aften (:

5 kommentarer:

  1. Den så vi også. Den var virkelig floooot! Det var helt sindsygt så tydelig den var!

    SvarSlet
  2. Åh, jeg kan godt lide regnbuer. Især dobbeltregnbuer! Og så er det bare så nemt at forklare hvordan de fremkommer!

    SvarSlet
  3. Julia: Ja man må have kunne se den over hele byen :D

    Stine: Også mig (: Jeg kigger også altid efter ekstraregnbuen. Og nyder det ;)

    SvarSlet
  4. Elsker regnbuer! Det er faktisk rigtig længe siden jeg har set en. Næsten lidt trist :)

    SvarSlet
  5. Janne: Også jeg (: Her på det seneste har jeg faktisk set en del, fordi det har regnet så meget. Du må ud på jagt (:

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)