torsdag den 15. november 2012

'Ah, det er da fint'

I går havde min dejlige hjemby, Sønderborg, fint besøg fra udlandet af Bill Clinton i anledningen af noget CSR-awards. Og folk gik åbenbart næsten til af begejstring. Tilsyneladende også fotografen, for det her vinder næppe prisen for årets foto:


Ha ha! Clinton selv ser lidt småbedugget ud, ukendt fan+program fylder halvdelen af billedet, og så er der ham sikkerhedsvagten. Priceless! Det blev også flittigt brugt på forsiden af bt.dk's hjemmeside i går aftes, herligt. Godt med noget kritisk sans.

4 kommentarer:

  1. Det var ikke kun i Sønderborg de gik amok. Min mor (som bor i Rødekro), ringede meget begejstret for at fortælle, at hendes nabo havde set Clinton bagfra i dag - godt nok langt væk og alt muligt, og måske var det bare en sikkerhedsvagt. Men alligevel.. Åh gud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha! Det var lige årets oplevelse for naboen der ;)
      (...og hvis jeg havde været i Sønderborg kan jeg ikke garantere for, at jeg ikke havde lavet samme trick ;) )

      Slet
  2. Faktisk meget fedt billed - til et godt grin :D
    især ham i bagrunden - doohh

    SvarSlet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)