søndag den 4. november 2012

Så Nuser




Jeg er simpelthen for nem. Put en nuttet emballage på noget, og jeg køber det (her kan f.eks. nævnes karamelhåndsæben og kalktabletter, ahæm). Derfor flåede jeg henrykt de her Nutella-glas ned i kurven, og jubler hver gang min bedre halvdel tager en Nutella-mad. Sååå sødt.

Det er dog spøjst, selve Nutellaen er anderledes i farve og smag, begge dele er lysere end i Danmark. Underligt. Men uanset hvad skal vi da vist også snart have købt et nyt glas Nutella, hva'? Det stemmer jeg i hvert fald for ;)

2 kommentarer:

  1. *IIRK* Hvor er de SØDE! Jeg var også hoppet i med begge ben. Og hey, min blodtype er Nutella, så...

    Det minder om de krus jeg drak af som barn, som kom sammen med Smarties-poserne i de tyske grænsebutikker. Nogle af krusene fik jeg vristet ud af hænderne på mine forældre, da jeg flyttede hjemmefra. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaaaah ^-^ Der er ALTID en grund til at spise Nutella!

      Smart trick - de skulle vel heller ikke bruge dem alle ;)
      Jeg har godt nok spist meget på grund af samleobjekter. Husker specielt Hanuta, hvor man kunne samle 24 forskellige(!) Diddl-stjernetegns-klistermærker. De var SÅ søde, og jeg spiste troligt min ration hver dag. Selvom jeg egentlig ikke var så vild med Hanuta.

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)