mandag den 12. november 2012

Under overfladen #1

Med lyst hår, manglende tand og matchende nattøj. Ømt! (og det der sengetøj med hvalerne, forrest i billedet har jeg stadig ^-^ )

Nå'men, jeg elsker at læse de 'random facts', der florerer godt og grundigt i blogland, så I skal da ikke snydes for en portion fra mig af:

  • Jeg kan ikke klare(!) lyden af cellofan og andre knitreting (som f.eks. popcorn. Jeg er hyggelig at være i biografen med).
  • Da jeg var lille, havde jeg helt lyst hår. Det er jeg åbenbart vokset fra.
  • Jeg er ikke typen, der læser bøger. Jeg sluger dem råt i stedet.
  • Jeg kunne enormt godt tænke mig en bowle med guldfisk i ^-^
  • Hver.eneste.nat(!) har jeg lange og vilde drømme, som jeg husker næste morgen.
  • Jeg betaler sjældent fuld pris for noget (... med mindre det er i Primark).
  • Mine huller i ørene er skudt skævt i - men jeg orker ikke at gøre noget ved det.
  • Jeg har gået til svømning i 13 år.
  • Jeg har et anstrengt forhold til forkert brug af sin/hans og ligge/lægge - indtil videre er det dog kun min bedre halvdel, jeg retter på (og folk i tv. Dem råber jeg gerne af).
  • Jeg er ret genert over for folk, jeg ikke kender.
  • Jeg er født i Tønder.
  • Jeg har verdens mindste blære...

Så er der ikke mere for denne omgang. Er der noget, der overrasker, eller noget, I kan genkende fra jer selv?

10 kommentarer:

  1. Uha, jeg er heller ikke venner med cellofan, men hvad værre er, er skumbrikker (ala dem der ligger og passer på de vare man har fået tilsendt med post) og vat, yaiks, mine øre bløder ved tanken.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh nej, det må du ikke snakke om! Mine ører løber også skrigende væk, bare jeg tænker på det O.o

      Slet
  2. Vi sønderjyder har en del til fælles, kan jeg se: vi fødes som blondiner, men vokser fra det. Vi passer godt på vores sengetøj (jeg har stadig et sæt med Minnie Mouse). Vi retter vores kærester, når de (igen) ikke kan bruge SIN i stedet for hans/hendes (måske fordi vi så gerne vil bryde med de fordomme, alle andre har om sønderjyders formidable grammatiske kunnen). Vi sluger bøger (vitterligt, jeg har dem næsten med i bad altså). Vi kan godt li svømning og slutteligt har vi meget små blærer.
    Sjovt, Stine! Jeg kan næsten nikke genkendende ti det hele. Personligt ville jeg dog gå til, hvis lyden af popcorn gav mig fnidder, for jeg elsker at spise dem. Christine

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, hvor er det sjovt! Dejligt at høre, at jeg ikke er alene med alle mine vaner.
      Og det med popcorn, jeg spiser én af gangen og opfordrer kraftigt alle andre til det samme (...dog ikke lige i biografen ;) ). Jeg elsker også popcorn, bare ikke når knitrer O.o

      Slet
  3. Jeg retter på alle folks grammatiske fejl. Det er en af mine allermest charmerende sider. O_o

    SvarSlet
    Svar
    1. Verden har brug for en som dig, Miriam! Jeg er stolt.

      Slet
  4. Haha.. Synes sgu altid det er meget sjovt med sådan nogle små facts indlæg! Så tak for "dagens" af dem! :) Og cellofan er jo virkelig noget fanden har skabt, av!

    Christian

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg er glad for, du kunne lide det! :)
      Og ja ad, det er bare det værste, specielt når man får en gave pakket ind i det O.o

      Slet
  5. Haha, så skal du være glad for du ikke omgåes mig! Jeg kan virkelig ikke finde ud af lægge/ligge (og sammensatte ord). Alt andet tilgengæld, så jeg er også mega irriterende og retter på folk. ISÆR når de ikke kan finde ud af at skrive 'vist' og skriver 'vidst'. Og det er sådan cirka 98% af min facebook, arghh.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha! Åh ja, den er heller ikke så god :p

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)